Bvc!

Ja nu har vi varit på ännu ett besök på bvc för vägning och kollat längden =)
Så här såg det ut idag :

Vikt : 6930g
Längd : 64,5 cm


Han växer så bra så och följer sin kurva !!!! =) Blir så lättad varje gång jag kommer dit och ser att allt går bra och att han går upp och växer som han ska! Min lilla pojke <3



Sen har Isak även fått sina första sprutor idag. Jag hatar ju sprutor så jävla mycket, sen ska jag sitta och titta på när dom plågar min fina lilla son med det. Usch det var då rent sagt jobbigt. Höll nästan på att börja grina när jag såg hur ledsen han blev, min lilla ögonsten <3



Nu har lilla Isak fått 38,8 grader feber efter sprutorna, så han har fått en alvedon så hoppas han blir bättre snart <3 Mamma älskling <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0