1,6mil!

Ja förlåt!
Men nu när jag väl börjat med att gå ner i vikt, så får man faktiskt skryta lite över hur duktig man är =P
Känner mig så OTROLIGT stolt över mig själv som har lyckats komma igång med att gå ner i vikt. Känner ärligt talat att jag är beroende av mina promenader om dagarna! Om jag inte tar dom så får jag mina attacker och blir skit konstig och ligger i sängen hela dagen. Så bara av att tvinga ut sig själv på promenad räddar min dag!

Längtar tills jag har blivit av med den här depressionen. Hatar den verkligen och jag känner verkligen mig så dålig, att jag inte kan hantera det när det väl kommer. Försvinn dumma förlossningsdepression!!!!!!!

Nu ska jag lägga mig och krama min sjuka son så han vill sova någon gång <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0