Bloggtorka

Är det inte så det kallas? Hehe

Det känns inte som att jag har så mycket att blogga om längre.
Klart jag kan ju skriva om lilla Isak, men han gör ju typ samma saker heeela dagarna. Sover, Äter och skiter Hehe
Så det kanske blir lite tråkigt i längden...



Igår tyckte våran älskade son att vi skulle få sova hela natten! Så han vaknade vid 6 tiden! Det är hela otroligt hur allt förändras när man får barn! Jag kände mig helt utvilad KLOCKAN 6 på morgonen! Annars brukar man få lov att sova till 11-12 tiden för att Känna sig i närheten av utvilad!

Men han är ju iof ganska lugn på nätterna ändå. Han vaknar oftast vid 2-3 tiden och vill ha lite mat! Sen får han lägga sig hos oss och kramas. Sen sovar han oftast till klockan 7! =) Tycker han är så otroligt snäll!! Hade förberett mig på otroligt mycket mindre sömn!



Mamma älskar dig så sjukt mycket <3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: likkan

Haha den där bilden på er ser så rolig ut :P

Men knäpper ni alltid kort på honom när han ser så förvånad ut? Tycker han har rynkad panna jämt.. Världen kanske inte ser ut som han tänkte sig därinne i magen medan han planerade världsherravälde... ^^

2011-03-13 @ 22:17:46
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: likkan

Menade naturligtvis inget negativt med att han ser förvånad ut, han är ju jättesöt ;D

2011-03-13 @ 22:18:17
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0