ÄNTLIGEN!

Äntligen fick jag se det underbara leendet! Åh så underbar han är, min lilla Isak!!!!
Idag på bvc började han flina åt sköterskan som skulle kolla om han kunde fästa blicken och följa ! det kunde han =0) sen efter ett tag kom världens största leende!
Sen var min mamma hit och pratade med Isak och gud va mycket han log!!! jag smälter varje gång han ler!
fick även med det på kort!finally!!!!!!sätter in den här senare ikväll =0)

på tal om det, så nu ligger han hos mig och sover. ibland kommer det även nåtlitet sött leende <3<3<3<3
älskar dig så grymt mycket Isak <3<3<3<3



Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt! Visst smälter man! Goa ungar!!!

2011-03-30 @ 22:25:16
URL: http://www.james-william.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0