knäpp......

Usch... just nu gillar jag verkligen inte att vara vuxen.

Jag och sambon hämtade hem en hund i förrgår. En hur gullig liten valp och måste ärligt talat vara den snällaste hunden. Men igår började helt plötsligt allt kännas så otroligt fel för både mig och sambon. Så vi började må så otroligt dåligt och det blev ju att vi inte lekte med lilla hunden. Det känns så otroligt fel, så vi ringde dom vi köpte hunden av och frågade om råd vad vi skulle göra. Vi skulle testa någon dag till och sen se hur det kändes. Men sen imorse när jag vaknade så kändes allt 1000 ggr värre. Så vi bestämde oss för att ringa ägaren och fråga om vi kunde lämna tillbaka henne.

Så nu är hon på väg tillbaka till ägaren och sin mamma. Åh jag saknar henne redan, men jag vet att det inte hade fungerat. Jag hoppas verkligen hon hamnar hos en underbar familj som kan ge henne den kärleken som vi inte kunde!

Jag saknar dig Mira så det gör ont i hjärtat!!! <3

Ibland hatar jag verkligen att vara vuxen.............


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0