23 juni 2011

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Men ändå känns det som att jag borde uppdatera!
Även fast det inte är just någon som läser är det ändå roligt att gå tillbaka och kolla vilket tråkigt liv man hade förr i tiden! Haha......

Idag har vi faktiskt inte gjort ett skit. Eller ja, dagen började med en promenad och strax innan vi var hemma så började det mullra. Åskan kom äntligen. Blev några rejäla smällar innan den valde att vandra vidare iaf. Efter det låg jag och isak och kramades i soffan o såg film eftersom det var så himla tråkigt väder ute. Reine klarade inte av att vara så lata som oss så han valde att göra klart lite som vi har kvar av nedervåningen *tummen upp* Så nu är vi ännu ett steg närmare till att vara helt klara.

MEN, vi verkar vela bo i ett stökigt hus, för nu har vi börjat riva på övervåningen för att göra om ett kök till ett stort barnrum åt Isak. Vi har kommit en liten bit men nog är det ett par skåp kvar innan vi kan börja slipa och spackla. Roligt sa det bli iaf. Lite svårt med vad man ska ha för tapeter bara. Något förslag på tapeter till ett barnrum som kan passa både tjejer och killar? Eftersom vi en dag planerar att Isak ska få dela rum med nån =0)

Nu sitter jag iaf här vid datorn*igen* och reine sitter säkert och stirrar på mig och önskar att jag vore klar någon gång så vi kan börja se filmen någon gång. Tänkte ge filmen : The ward en chans! Får väl se vad det är för jävla skit film....


(lånad från google)

Imorgon är det då dax för midsommar igen.... Det blir alltså en rolig REGNING dag med trevligt sällskap och god mat! Vi ska vara uppe hos min pappa och troligtvis sova där också. Man kan säga att det är en tradition att vara där uppe. Grilla och träffa släkten alltid lika trevligt!  sen på lördag blir det planering av semester =0) *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0