tack!

tänkte ge ett svar till "Sandra" och ett tack för att du skrev!

Visst är väntan jobbig!! Speciellt när man börjar närma sig slutet, en dag kan kännas som en vecka!! Mådde också riktigt dåligt i slutet av min graviditet, jag nästan hatade att vara gravid, var rädd att det inte skulle gå över efter att lillkillen tittat ut. Men det gjorde det som tur var. Helt otroligt, fantastiskt bra blev det efteråt!! Lyckan är så enorm, det går inte att beskriva! Nu går jag nästan och längtar efter att få bli gravid igen. ;) Det är så otroligt häftigt att få gå igenom en graviditet, en förlossning, att helt plötsligt få bli mamma. Kämpa på och Lycka till!!

 

Ja håller verkligen med om att slutet är drygt! men det kom som en chock för mig, för trodde verkligen man skulle vara glad så här när lillen kan komma när som helst! =/ Så du beskriver som du kände, det är precis så jag känner. Att jag nästan hatar att vara gravid. tack för svaret iaf =) det har gjort mig gladare och förhoppningsvis håller det i sig i någon timme iaf =)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0