när kommer den?

nu börjar frågorna bli riktigt jobbiga....
jag vill så gärna att den ska komma nu! Men sen direkt man möter någon på "stan" så säger dom har den inte kommit än osv.... nej jag har magen kvar och den är fortfarande där inne...
Om den ändå kunde titta ut nu!! Alla andra runt omkring får sina ungar, men inte vi!

Börjar bli så fruktansvärt otålig nu. Löjligt i know! Men den här väntan är förjävlig!
Och dom som känner mig vet hur fruktansvärt dåligt tålamod jag har! så snälla lill*n, kom nu =(


Kommentarer
Postat av: Josefine

Håll ut! Du vet ju att lille ska ingen annan stans än ut, så h*n kommer. Vänta bara! =D

2011-01-30 @ 23:31:31
URL: http://sajberfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0