Länsförsäkringar !!!!

Usch för länsförsäkringar, dom gör verkligen allt för att dom ska få in lite extra pengar....

Fick ett brev hem idag att dom hade dragit årsavgiften 1/1 och jag som bara använder det där kontot för förs'kringen på min bil, så kollar jag det kontot bara en gång i månaden..... och ser bara till att det finns pengar till det dras...

Men som sagt idag fick jag ett brev hem att do  hade dragit en årsavgift på 250 kr och jag hade ju bara 29 kronor på det kortet så det blev ju övertrassering............. Och eftersom det där var i början på en månad så kollade jag såklart inte det..... utan fick även en övertrasseringsavgift på 100 kr..........

Varför i hela helvetet kan dom inte informera först innan dom drar så man kan se till att pengarna finns på kontot? Ringde till dom och frågade det och den enda svar jag fick var : det får man hålla koll på själv?!

Nej usch fy va arg och besviken jag blev på den där jävla banken!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0