Kommer nästa vecka!

Nu ska vi besikta bilen på måndag och storhandla! så det är ett måste för kommande månad!
Och sen ska jag kippa mig på tisdag, så då kommer väl vrång plutten titta ut =)
Bara för att det är något jag vill fixa innan den tittar ut! =P

Skulle egentligen tona håret också, men då fick jag lov att vänta till 14 februari och det vågar jag inte riktigt hehe.
Så får väl bara bli klippning nu då!
Om jag ens får det för lillplutt =P

Om ni har tips på snygga frisyrer som hade kunnat passa mig så tar jag gärna mot tips =0)

Kommentarer
Postat av: Malin Thoris

jag tycker du ska ha typ rakat på ena sidan och långt/uppklippt på andra :)

2011-01-27 @ 14:16:27
URL: http://analin.musicblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0