Ingen energi

Varför f*n ska dom dagarna komma när man verkligen behöver göra något?!?!?!
Hade verkligen behövt städa, men blir ju lite svårt när man knappt klarar av att sitta upp på en stol....
Så nu sitter man här och gråter för att man är så jävla lat!!! Jag vill verkligen inte vara lat längre.......
Jag vill orka göra något..........

Sen har man ju tre dryga katter hemma som nästan gör allt för att jävlas med en... dom är snälla dom andra dagarna, men det är nästan så dom känner av när jag har en dålig dag, för då ska dom verkligen se till att dagen är ett helvete för mig!!!

Funderar starkt på att lägga mig igen, trots det att jag nyss kom upp..... eller ja har snart varit vaken 4 timmar iaf..... Men åh vill inte sova bort dagarna!!!!!!!!!!!!!

så här känner jag mig just nu :


Kommentarer
Postat av: Josefine

Du klarar det, Emelie! Nu är det inte många DAGAR kvar tills lillen tittar ut och säger hej med pompa och ståt.

Gråt inte över lite damm i hörnen! Tänk positivt... Då får katterna något att sysselsätta sig med när de jagar (damm)råttorna ; )

2011-01-29 @ 18:18:25
URL: http://sajberfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0