Hatar att känna så här!

Varför ska den här tiden kännas så otroligt deprimerande?
Trodde det var nu jag verkligen skulle vara överlycklig, att vi nu är så nära som vi är!
Men varför känns det som en pina.... jag vill bara att det här ska vara över nu!
Om man ändå hade kunnat få något tecken på att det är på g eller nåt sånt iaf.
Men inte ens det...

Här sitter man med gråten i halsen, jag vill inte bli igångsatt och jag vill inte ha kejsarsnitt.
Så jag får väl helt enkelt sitta på mitt feta arsle och vänta.
Trodde verkligen inte jag skulle må så här nu.
Och att man sen går till barnmorskan och säger hur man mår och det enda svar man får tillbaka : det är vanligt?
Jaha okej, ja nu känns det mycket bättre...........

Men sen har jag läst i graviditetsböcker : om du känner dig deprimerad, prata med din bm. Och sen får man det svaret, det känns inte särskilt uppiggande............

SNÄLLA KOM UT NU!!!! ='(

Kommentarer
Postat av: Josefine

Den som väntar på något väntar alltid för länge sägs det ju ibland. Och när det gäller en sådan här sak är det klart att du nästintill längtar ihjäl dig. Därför är det att ju närmare du kommer datumet så hoppas du på att det ska hända just den dagen, men när det sen inte gör det så blir du besviken. Men en sak är säker! H*n stannar inte där inne för evigt! =)

2011-01-30 @ 23:43:50
URL: http://sajberfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0