Drömmar!

Åh inatt drömde jag riktigt underbara drömmar!
Jag drömde att våran lillplutt äntligen hade kommit ut!!
Först drömde jag att det blev en flicka, hon var såååå otroligt söt!<3 Men fick ångest av drömmen för hur jag än ville så bytte jag aldrig blöja och sen matade jag henne aldrig!
Så man kan säga att det var en bra dröm, fast ändå inte!!! Och den här drömmen mindes jag inte förlossningen.... Andra gången jag drömmer att jag fått ungen fast inte kommer ihåg förlossningen!

Andra drömmen så drömde jag att vi fick en söt liten pojke <3 Kommer inte ihåg så jätte mycket av den drömmen, men det var nog nå liknande som första! 
Varför drömmer jag att jag inte kommer ihåg förlossningen? är det för att jag längtar efter att få uppleva den kanske? =P

Kommentarer
Postat av: Josefine

Det är kanske för att du inte har varit med om någon själv så du kan inte ens i drömmarna föreställa dig hur en förlossning kan var?

2011-01-27 @ 06:59:44
URL: http://sajberfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0