Det är inget tvång!

Det är absolut inget tvång att läsa min blogg.
Jag skriver om det som jag tänker på om dagarna och som gör mig glad och förbannad ibland.
Och det som oftast gör mig glad nu för tiden är såklart min älskling och våran lillplutt som snart tittar ut.

Jag har längtat efter den här stunden ända sen jag var 17år och om det skulle vara så att någon inte gillar det jag skriver så behöver ni inte läsa. Jag är skit lycklig för att jag äntligen ska få bli mamma.  Ingen ska någonsin få förstöra den glädjen för mig! Och att jag dessutom har hittat världens underbaraste att dela det här med gör det bara ännu bättre =) Han kommer verkligen bli världens bästa pappa!

För er som tycker illa om att jag skriver mycket om graviditeten, läs på någon som inte är gravid eller ogillar det lika mycket som ni gör. Jag tänker inte sluta skriva för att någon inte gillar det.



Varför störa er på någon annans lycka?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0