Besök på förlossningen!

Igår var vi ju som sagt i Gävle och skulle handla det sista till bebisen =)
Blev ett jätte fint skötbord(visar bild senare) och massa andra fina och bra prylar(som jag också visar bild på sen =P)
På vägen hem från Gävle började jag få fruktansvärt ont i magen, så när vi ändå var i närheten av Falun så ringde vi in till förlossningen som tyckte att vi skulle komma in och kolla.

Väl där inne så hade dom på något på min mage som visade bebisens hjärtslag och hur mycket sammandragningar jag hade. Dom tyckte att allt såg bra ut, men felet var väl att urinprovet inte visade så bra...... Såå ja nu har jag fått medicin för UVI IGEN!!!! och jag förstår verkligen inte! Jag har inte haft något problem, förutom magsmärtan jag fick i bilen..... Hur kan det då vara UVI.... Och sen har det ju visat så hela jävla tiden sen i augusti....
Tror inte jag har UVI.... vet ärligt talat inte vad det var som gjorde ont.......


Kommentarer
Postat av: Maria Andersson

Jag hade Uvi utan att känna ett dugg!! De såg det på urinprovet bara att jag hade det, så jag antar att man kan ha olika sort. För annars säger ju folk att det ska göra så ont men det har då inte jag kännt! ;0/

2011-01-16 @ 21:09:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0