15 dagar!

Åh! som vanligt går jag hemma och letar efter något tecken på att det har startat! men det är bara dom vanliga förvärkarna som inte vill övergå till något värre!

Hoppas verkligen bebis håller sitt löfte och kommer ut snart, precis som den "sa" igår =P

Har även fått reda på nu att det är iaf två i våran föräldragrupp som har fått barn nu! Och snart är vi förhoppningsvis en av dom =) Gud va vi längtar!!!!!!

Ni får stå ut med att jag skriver för varje dag som går hur många dagar det är kvar nu! Vill skriva av mig lite för varje dag som går nu! Så jag inte blir knäpp av all väntan =P

Just ja!

sen är det ju 29 dagar kvar som mest nu! om vi nu skulle råka gå över 2 veckor!! Vilket jag verkligen inte hoppas!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0