wspa!!!

Nu såg jag reklamen för www.wspa.se!

Usch kom ihåg för något år sen när jag gick in på deras hemsida, för att se vad folk gör med djuren runt om i världen! Jag önskar verkligen att jag inte hade kollat! Jag tror aldrig jag har mått så illa och kännt att jag verkligen vill skjuta någon människa så mycket som dom människorna!

Där står dom och filmar när dom tar av skinnet på LEVANDE DJUR! usch säger jag bara! och sen att man även får se hur dom klarar sig en liten stund utan skinnet! Jävla idioter säger jag bara!!!! Vem i helvete är så jävla känslokall och kan göra något så dumt!!!!!

dessa människor borde få vara med om precis samma sak som dom utsätter djuren för! Jävla idioter!!!!!!! Ilskan finns fortfarande inom mig! Hoppas verkligen deras död blir lika jävla illa !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0