Utmanad!

Nu är det så att jag har blivit utmanad av Cathrine - http://honningdal.blogspot.com/ att jag ska berätta 8 saker om mig själv som ingen annan vet! =0 Hjälp! Men gud va svårt... hmmmmmmm

  1. Jag har så otroligt dåååligt tålamod!! Och då menar jag verkligen DÅLIGT! Haha....
  2. Jag är fruktansvärt envis, det går nästan inte att säga emot mig om jag väl har bestämt mig för en sak!
  3. Jag är så otroligt rädd för äckliga småkryp! Om jag ser ett litet äckligt kryp inne, så har jag svårt att glömma det. Och ligger även och tänker på om det ska krypa in i munnen på mig när jag somnat :P
  4. Någon gymnasieutbildning existerar inte! Har alltså bara grundskoleutbildning, men det är under arbete, eftersom jag håller på att läsa upp betygen =0)
  5. Jag har gått upp 15 KG under min graviditet =O
  6. Jag hetsar lätt upp mig för små saker...
  7. Jag är såå otroligt rädd för mörkret. När jag var liten så brukade jag lägga böcker under sängen så jag var säker på att det inte skulle finnas nå monster där! haha
  8. Myror klarar jag inte av att se, dom får mig att skrika rakt ut... jag hatar myror!!! usch för dom!
Jag utmanar alla som läser det här! Försök hitta på 8 saker som ingen vet om dig!!! det är svårt!!!

Kommentarer
Postat av: likkan

Hahaha, jag visste ju om allt =P Så det är inte saker som ingen annan vet!

Eller ja, nr 5 och 7 visste jag inte ^^

2011-02-17 @ 23:43:11
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0