trött på det här nu!

Jävla humör!

Det var inte länge man fick vara glad idag heller, nu kom det jobbiga humöret smygande, så jippi nu känner man sig lika jävla deprimerad IGEN!

vet inte vart jag ska ta vägen, är nästan som att jag får panik varje gång humöret kommer tillbaka. jag vill inte må så här... och har även börjat känna nu att jag knappt vill att den ska komma ut längre! Vad är det för fel på mig?! Verkar nästan som att jag håller på att bli knäpp och jag skäms så över mig själv.

Orkar knappt bry mig om att äta längre. Orken för att ens komma på vad man ska äta är helt borta. suget likaså......

Nej fy f*n för det här

 


Kommentarer
Postat av: valeria<3

Försök att inte tänka så mycket på att den måste komma ut, försök göra allt som vanligt så kommer den snart!Förstår att det inte är lätt, men försök. snart är den här=) KRAAAM

2011-02-08 @ 19:46:13
URL: http://lyckliggravid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0