tidsfördriv!

1. Hur gammal är du om fem år? 27

2. Vem var den sista du träffade?  älskling

3. Hur lång är du?
170

4. Vilken var den senaste film du sett? Bröderna karlsson

5. Vem ringde du senast?
mamma

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Till älskling: men ändå...

7. Vad är dagens planer?
Ska bara ta det lugnt inne, kanske städa lite.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda

10. När såg du senast din mamma?
I lördags

11. Vilken ögonfärg har du?
Blå

12. När vaknade du idag?
10.00

13. Har du någon gång hittat en katt?
nej

14. Vilken är din favoritplats? Har någon dragning till USA! men vet ej varför. har ju aldrig varit där!

15. Vilken plats föredrar du minst?
piss sverige

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag befinner mig på samma ställe som nu. Jag jobbar med nått roligt .
17. Vad skrämde dig som barn? mörkret =P

18. Vem fick dig att skratta senast?
älskling

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.

21. Sover du med eller utan kläder på dig? Jag sover i vanliga fall bara i trosorna och nattlinne!

22. Hur många kuddar har du i sängen?
jag och älskling har 2 var ;P

23. Hur många landskap har du bott i? 2 tror jag

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja för länge sen

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Strumpor.

26. Är du social? Nej har tyvärr blivit lite mindre av det nu under graviditeten!

27. Vilken är din favoritglass? ben
& jerry glassarna ;P

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? spara dom, vad jag vet just nu iaf!

29. Tycker du om kinamat?
Nja

30. Tycker du om kaffe?
nope

31. Vad dricker du till frukost?
nyponsoppa

32. Sover du på någon särskild sida? nej

33. Kan du spela poker?
nja

34. Tycker du om att mysa?
ohja

35. Är du en beroendemänniska? kan hända

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja

37. Vill du ha barn? Ja


38. Kan du några andra språk än svenska?
Engelska och lite tyska

39. Har du någonsin åkt ambulans?ja

40. Föredrar du havet eller en pool? Havet

41. Vad spenderar du helst pengar på? vet ej

42. Äger du dyra smycken? Nej

43. Vad var det senaste du stoppade i munnen? rotfruktsgratäng och quornfärs

44. Vem är den roligaste människan du känner? Oj jag vet inte.

45. Välj ett ärr på din kropp?
ett vid höger ögonbryn(sprang in i en vass kant när jag var liten)

47. Vad har du för ringsignal?
sony ericssons ringsignal

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? nej
49. Flirtar du mycket? Nej har ju min älskling!

50. Vart togs din profilbild för din blogg? nere i mellbystrand

51. Kan du byta olja på bilen? hehe vet ej

52. Har du fått fortkörningsböter?
Nej

53. Vilken var den senaste bok du läste?
vet ej
54. Läser du dagstidningen?
Ibland

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Nej

56. Dansar du i bilen?
nej

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
rix fm

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
tider till bm

Kommentarer
Postat av: Sofia

Den snor ja :)

2011-02-07 @ 14:59:23
URL: http://ensofiar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0