svårt att förstå!

Hur kan det vara så svårt att förstå att man vilken dag som helst kan vara mamma?
Tror jag inte riktigt har fattat att jag är gravid och att det faktiskt växer en liten bebis i min mage.?!
Det känns mer som att man ska åka till bb och sen kommer storken med bebisen.
För i min mage kan jag verkligen inte fatta att den är!

Hur mycket jag än var emot att gå över tiden, så har vi hamnat där nu!
Men ska väl försöka tänka lite positivt att det är ju trotsallt bara max 12 dagar kvar av den här graviditeten!
För ut ska den om 12 dagar det är jag verkligen bestämd på hehe =p


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Det är så underbart! (och tröttsamt).. Haha:D jag vet att jag inte lyssnade när folk sa det till mig men VILA:) så mycket du bara kan;) håller tummarna för att din bebbe kommer ut snart!!

2011-02-13 @ 21:21:48
URL: http://Honningdal.blogspot.com
Postat av: Sofia

Det är lugnt, det är mycket att tänka på! :) Klart att man hjälper och stöttar så mycket som man kan! :)

För oss går de bättre, inte alls lika skrikit här, min lille kille är förmodligen mjölkallergisk så nu har vi provat mjölkfri ersättning o de verkar funka! O han mår bättre på kvällarna och är inte lika otröstlig! Underbart! Nu ska man bara få han o sova i egen säng då han oftast sover hos oss :P (kanske för att jag tycker de är mysigast) . Så det är bra!



Hoppas din lill* vill komma snart!

Kramkram

2011-02-14 @ 10:59:05
URL: http://ensofiar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0