stoooor bebis!

Nu har vi varit hos bm!
SF måttet låg på samma som förra gången alltså :35 cm =)
Det var helt okej, det fick vara samma mått i 3 veckor i rad utan att man behövde oroa sig!
Frågade även lite om vad hon trodde vikten var på den lilla och den låg nog på lite över 4 kg!!!! =P
Verkar som vi kommer få en stor bebis <3 =P

Nästa gång vi ska dit är nästa måndag! men hoppas att den redan har kommit ut då! annars är vi iaf inne i 39+2 då =) så då är vi nära målet om den inte har velat visa sig utanför magen =)


Kommentarer
Postat av: ellinor

mitt sf mått var 38 som högst =) och jag fick en rätt lång tös på 53 cm o nästan 4 kg :P men revbenen tar stryk...=/ blä



Tror du kommer få en flicka faktiskt =)

2011-02-01 @ 19:31:12
URL: http://missemojse.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Mitt sf-mått var som störst 40 cm :O o min klump kom ut och vägde 4330 g :) gick dock över 13 dagar!! Hoppas din Lill* vill komma ut snart!!

2011-02-03 @ 23:41:08
URL: http://Ensofiar.blogspot.com
Postat av: Sofia

Han var 54 lång med! Så en stor kille redan från start! :)

2011-02-03 @ 23:42:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0