Så otroligt lycklig!

Tänk vilken fin liten familj jag har!!
Isak är så duktig och imorgon får vi reda på om han har gått upp något =) Ska bli riktigt spännande!



Kan inte sluta titta på den här otroligt fina pojken! Tänk det här är min son! Har inte fattat det än tror jag!
Men gud va mycket man kan älska någon! Om något hade hänt han vet jag inte vad jag hade gjort! Klarar mig inte utan min gofis <3 Älskar dig så otroligt mycket Isak!



Mamma och pappa älskar dig överallt annat Isak! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken söt liten kille!! Ett väldigt fint namn har han fått också. Han ser ut som en liten Isak! Härligt att ni har det bra!

2011-02-28 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0