konstig dröm!

Usch vilken dröm jag hade inatt. Kommer inte ihåg så mycket av den nu. bara slutet!

Och bara det var helt konstigt på något sätt... Jag och sambon var stod i början av en korridor( föreställ er typ en typisk korridor som man brukar se i skräckfilmer) och för varje steg man tog så stod det ett foto. Och det var bilder på våra nära och kära som alla var döda. Usch kom ihåg att jag grät så i sömnen för varje steg fick man reda på att ännu en i familjen hade dött. det var typ som man hade varit instängd hur länge som helst eller att den personen dog bara för att man tog steget. Förstod inte så jätte mycket men usch va lättad jag var när jag vaknade !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0