1 vecka! kan ni tänka er!

nu är det en vecka till den lille är beräknad! ganska pirrigt är det faktiskt hehe!

Helt otroligt att tiden faktiskt har gått fruktansvärt snabbt från början till slut! Eller nej vänta. från den dagen vi fick veta att vi väntade lillplutt och fram till vecka 12, det var dom segaste veckorna på hela graviditeten! Man går och väntar och hoppas på att tiden går snabbt så att missfallsrisken minskar! Men när dom veckorna är förbi så går tiden så otroligt mycket fortare!

Se nu, nyss stog jag där med testet och nu 1 vecka kvar till lillplutt är beräknad och vi går in i vecka 40 imorgon! härligt!!!!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag tyckte inte att den var så stor, med de kanske den var :P Hehe, ska lägga ut en bild på bloggen. :)

De 13 dagarna var en HEMSK EVIGHET. De var inte kul alls, man är så inställd på de där datumet man fått så varje dag blir hemsk, så var de iallafall för mig.

2011-02-04 @ 11:20:58
URL: http://ensofiar.blogspot.com
Postat av: Sofia

Jag hoppas också att du slipper gå över tiden! :)

2011-02-04 @ 20:26:27
URL: http://ensofiar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0