Sovdax kl 10!

Då är det dax för mig att gå till psykologen och jag blir jämt så trött när jag sitter och ska prata om mina problem.
Lite jobbigt när man ändå är där för att man ska bli bra. Då kanske det vore en fördel att komma ihåg det man pratat om ? Tur att jag inte behöver betala för det iaf. Hoppas det går bättre imorgon så förlossningsdepressionen försvinner för gott. Nog för att jag inte har känt av den på ett bra tag, men eftersom jag börjar trappa ner mina mediciner imorgon så hoppas jag inte det kommer tillbaka efter det *håller tummarna*


Kommentarer
Postat av: Sofia Ringqvist

Ja de är skönt. Bra att de finns hjälp att få! :)



Jodå det är allt bra med mig. :) och liam är klart :)

hur är det med dig annars, du verkar må bättre! :)

Och isak växer la så de knakar :)



Kram på dig!

2011-08-09 @ 09:50:52
URL: http://ensofiar.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0