Min älskade Isak!

Nu har min lilla prins börjat få upp två söta tänder i underkäken <3
Tänk va fort tiden går, nu står det väl inte på förän han fyller ett! Och då blir han ju storebror också :´)
Jag är så lycklig just nu, hur kan vi ha sån tur!

Isaks kompis Selma och Isak <3                          Jag och min älskade prins! <3

Passar på att lägga upp lite nya fina bilder på Isak! =)



Han är verkligen den som betyder mest, min bebis som växer så det knakar! Finaste pojken i mina ögon som någonsin kommer existera på den här jorden, min son, MIN ISAK! <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: likkan

Snygga bilder! Är det nya kameran?

2011-08-08 @ 13:12:38
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0