Har varit en extremt jobbig dag. Den extre...

Har varit en extremt jobbig dag. Den extrema jävla ångest och panikattacken tyckte att det var dax att komma tillbaka. Sån ångest som jag fick igår när jag skulle sova, så stark har jag nog aldrig haft. Hur länge ska jag hålla på kämpa med den här skiten?! Hjälper ju inget heller av den psykologen jag går till. Så ska nog vänta tills september då jag ska till den andra psykologen... Jag tycker det är jobbigt nog med en psykolog som man måste berätta allt för, sen fixar dom två åt mig? Tack men nej tack. Ska väl sova nu. Gunatt


Kommentarer
Postat av: anna

Funderat på KBT terapi? Jag fick bra hjälp med min panikångest tack vare det!

2011-08-22 @ 07:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0