Glasögon? CHECK!

Har inte riktigt fattat hur dåligt jag ser när det gäller vissa saker, fick rena chocken när jag satte på mig glasögorna. Shit jag såg så bra och allt blev så tydligt... Har jag gått och sett så dåligt ett bra tag nu?
Hur har jag inte kunnat märka av att det har varit så suddigt!!? Nu är det ju tur att jag bara behöver dom när jag ser tv och åker bil som tur är. woho!



Jag har inte riktigt fattat det här med glasögonen och tycker att jag ser skit mysko ut, men vem tycker inte det som är van att sig mig utan? Hoppas jag vänjer mig snart så jag slipper känna mig såååå ful!


Kommentarer
Postat av: likkan

W00t? Glasögon? Du? Det trodde jag int :P

Jag har försökt få glasögon skitlänge, tycker det är skitsnyggt, plus att jag ser som en fladdermus, men det tycker inte optikern så jag får inga...

2011-08-09 @ 00:03:57
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0