Förstår verkligen nu vad min mormor menade...

Förstår verkligen nu vad min mormor menade...... För många järn i elden ja.......... Den gången man verkligen behöver sin sambo som mest, då har han massa andra saker att göra. Att laga ett jävla kylskåp är bättre att göra än att ta hand om sin flickvän som mår skit......... Jag är så lagom less på allting. Orkar inte ens tänka på att vara mamma idag...... Nej ibland funderar jag nästan om att det kanske är bäst att leva själv.... Då slipper man bli så arg och sårad.... Hoppas det där JÄVLA kylskåpet är lagat snart, annars får han snart välja!!!! Är så JÄVLA less nu. Tyck va fan ni vill om mig ni som läser och prata hur jävla mycket skit ni vill. Det är ju det som är så roligt när det väl kommer ut hur dåligt nån redan mår, hur roligt det är att sparka på någon som redan ligger....


Kommentarer
Postat av: likkan

Huh? Ska han välja mellan kylskåpet och dig eller vad menar du? :p

2011-08-21 @ 18:22:39
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0