ÄNTLIGEN <3

Verkar som alla börjar jobba igen idag och det gör även jag! Idag börjar min första dag som riktig mamma, eftersom reine börjat jobba och nu känns det redan toppen. Har börjat trappa ner på medicinen och jag känner inte av ångesten och hoppas djupt på att förlossningsdepressionen är borta! Den kanske gömmer sig där inne någonstans och där kan den stanna också, vill aldrig mer känna av den! Äntligen ska jag få njuta av min tid som mamma till min underbara lilla pojke ♥



Har kämpat med skiten i snart 6 månader så nu förtjänar vi alla att må bra! *Håller tummarna*
Och just ja, dom senaste inläggen hade jag ångest för att jag inte är helt 100 på att lita på R när han är ute och dricker, pga av mina tidigare förhållanden! Stackars R!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0