vad är det för fel på mig????

Lika bra att jag skriver upp det på bloggen så kanske någon kan berätta vad det är för fel på mig...
Ena stunder känns allting toppen, men allting kan bara ändras på en sekund...
Jag blir skit konstig och tycker verkligen att allt känns bara rakt åt helvete. Känner som jag får världens panik och mår så fruktansvärt jävla dåligt. Då faller tankarna såklart på det som får mig att må mest dåligt. Min vikt, godisätandet och rökningen.
Jag får sån panik att jag verkligen vill röka!!! JAG VILL RÖKA.! Sen får det mig att må pyton............. Jag vill röka men får inte. Jag vill äta godis men då blir jag bara tjockare än vad jag är.....
Jag kämpar varje dag, men går f*n inte ner ett jävla skit.... Det står bara stilla.,..

Jag är så jävla fet, ful och äcklig......
Jag mår skit och har panik av någon jävla anledning...........................

Mår så dåligt....
Den känslan kommer helt plötsligt. Annars mår jag bra, men när det här väl kommer, så är det verkligen jobbigt.
Vet inte vad jag ska göra! Vill röka! Men jag kan inte. Antar att det gör en till dålig mamma....


Kommentarer
Postat av: likkan

Men du ska inte ha så bråttom :)

Ammar du än? Isf kan det ju ta ett tag för kroppen att fatta att den ska gå ner. Men har för mig att du hade gått ner nästan allt nu sen graviditeten?

Varför vill du röka? Känner du inte hur äckligt folk som röker luktar? Bleh... Hitta substitut till godis, typ tuggummin eller så.. Och sätt för guds skull inte kroppen i svält, då kommer det gå långsamt!

2011-04-10 @ 18:47:30
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0