Tvätten tar ju aldrig slut!!!

Nu förstår jag precis vad alla föräldrar pratar om med allt det här med tvätten!
Hur jag än kämpar på med den så tar den aldrig slut...
För nu har våran goplutt börjat spy på sina kläder varje gång man byter så, blir många byten per dag hehe! Men får nog ta och skaffa en haklapp åt goplutten!
Men är det inte spyor så är det piss oh är det inte det så är det skit ;) Haha...
Det är inte lätt när det är svårt ;P

Nu håller jag iaf på att tvätta(igen)och det går så trögt. + att när man har så otroligt mycket tvätt så är det ju dåligt med plats att hänga upp det istället!! =P Så nu fick jag lov att börja elda i spisen fast det är 7,3 + ute! Så tvättjäveln torkar någon gång =0)

 

 


Kommentarer
Postat av: likkan

Kanske läge att skaffa en torktumlare? :P Eller önska dig en i dop-present :P Eller ska den lille bajsmaskinen döpas? :P

2011-04-03 @ 23:09:24
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0