Röksuget!

Vad ska man egentligen ta sig till?!
Varför vill inte min kropp släppa suget. Sen en vecka tillbaka är mitt röksug 1000 ggr värre än vad det brukar vara och när man inte känner att man vill sluta egentligen så är det inte det lättaste att hålla sig borta ifrån det....
Men jag har hållit mig borta från det hittills iaf.... Om inte Isak hade funnits hade jag nog börjat direkt! Men det är han som hindrar mig från att röka! Hoppas det fortsätter vara så också! Jävla rökning...................................


Kommentarer
Postat av: Sofia

samma här! börjar bli sjukt jobbigt nu. men de är för liams skull jag inte rökt än..

2011-04-03 @ 19:51:06
URL: http://ensofia.devote.se
Postat av: Anonym

Känner att det inte e värt en suck i världen att ta en cigg,med tanke på Alvin. Stå på dig!

2011-04-03 @ 20:20:59
Postat av: likkan

Nämen va?? Är du röksugen NU? Du har ju varit rökfri i flera månader!

2011-04-03 @ 23:08:32
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/
Postat av: sandra

Keep up the good work. Du klarar av att vara utan!!!! =D

2011-04-10 @ 15:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0