Funderingar!






Har märkt att jag börjat tänka på massa olika konstiga saker...
Härom dagen kom jag att tänka på hur det är med vad det blir för färg på bebisen.
Om både föräldrarna är vita, finns det någon chans att ungen kan bli mörk då? Konstig fundering jag vet.
Men kom att tänka på för att ungar kan ju ärva utseendet av till ex farfar eller så. Vad händer om mamman är vit. Men att till ex hennes mamma är vit och hennes pappa är mörk! Kan då ungen ärva "färgen"?

Vad tror ni? =P

Kan ju också förklara varför jag kom att tänka på det här. Eftersom det är många som säger att det märks verkligen att man har varit med någon annan om ungen kommer ut i en annan "färg". Så därför kom jag tänka på att vad händer om man får "färgen" från farfar eller farmor som exempel?

Jag må vara dum, men frågar man inget får man inget veta ;P

 

 


Kommentarer
Postat av: likkan

Hahahaha, ja du är ju rolig du xD

Vadå, haru legat me en n*ger och är lättad över att isak blev vit? ;D

2011-04-03 @ 23:11:58
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0