Barnprylsmarknader *tummen upp*

Gud va roligt det kan vara med barnprylsmarknader!
Igår var vi iväg till en och man får så mycket för pengarna. Lyckades iaf hitta kanske 20-30 plagg och fick betala lite under 400:-! Det är inte dyrt och fina kläder var det ju också! =0)
Finns så mycket fint och billigt, så ni nyblivna mammor eller gravida, gå på barnprylsmarknader! Det finns lika fina kläder där som i vilken affär som helst, fast mycket billigare =)

Hittade den här t-shirten till min lilla Isak

Här ligger han och tittar på tv.. Haha.. Han verkar tycka att tvn är väldigt rolig att titta på =P Så tror det här kommer bli en riktig tv gubbe! =P


Kommentarer
Postat av: likkan

Haha, gillar du maiden? Det trodde jag inte... Det gör inte jag iaf, tror jag.. Vet inte ens om jag hört dem ^^ Eller äre reinus som gillar't? :P

2011-04-03 @ 23:10:16
URL: http://likkantheallmighty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0