Starka sparkar som kändes utanför magen <3

Ja nu har min älskade lilla bebis börjat sparkas ganska hårt =)
Längtar bara till min kär älskling kan få känna sparkarna, så det kan få bli verkligare för han också <3



Idag har mina hormoner varit förjävliga och samma med röksuget. Mår jag inte bra så kommer röksuget som en smäll i ansiktet.
Och allt började med att jag inte klarade det där jävla matteprovet. Att det kunde förstöra en hel dag trodde jag då inte. *Suck*
Tycker så synd om älskling som måste stå ut med mig, man borde verkligen skicka iväg gravida kvinnor med sånt humör som jag till månen i nio månader eller nåt sånt. *Suck

Kommentarer
Postat av: Axelemmy

I just visited your site...its abosolutely wonderful... Best of luck to you! You must have some great inspiration in your life. Take care

2011-10-26 @ 12:59:56
URL: http://axelemmy.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0