Ont!!!

Ja nu har jag lyckats få nackspärr =(
Har aldrig haft så här ont någon gång. Vaknade inatt av att jag knappt kunde röra mig för det gjorde så ont. Och det ilade i ryggen bara av att jag andades.
Min Älskling vaknade och såg hur ont jag hade och hämtade två alvedon så jag kunde få somna om <3

Skulle ju egentligen ha varit på matteprov nu. Men känner mig verkligen inte för att åka någon bil när jag knappt kan titta åt sidorna.
Nej då, ska försöka röra på mig lite idag och göra provet imorgon istället!
I värsta fall får jag väl be någon åka mig dit!

Just ja! Har ju glömt att berätta om vilken snäll syster jag har!
I helgen fick vi två glasburkar med trattkantareller!!!! <3
Åh vilken tur att man har en sån snäll syster som är ute i skogen och plockar svamp =D




Nu är det inte ens 1 vecka kvar tills vi ska till barnmorskan <3 Kommer säkert få höra vårat mirakels hjärtslag igen <3 Ska nog kanske spela in det då =) Vill ju ha det kvar, så man kan lyssna på det fler ggr =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0