Varit hos bm idag =)

Ja idag var vi hos barnmorskan. Det är så otroligt jobbigt när man fått en tid och när man väl kommer dit så får man sitta och vänta i 20 minuter!! Så irriterande, dom kan inte tänka på reine som har sitt jobb att tänka på också.

Men när vi väl kom in så var allt bra. Magen var 24 cm just nu =) Hon visade och det såg precis ut som en boll =P
Sen fick vi även höra bebisens hjärtslag och det låg mellan 110-150 =) Våran lilla plutt <3

Fick göra blodprov som visade att mitt järnvärde hade gått ner till 104 vilket betyder att jag ska öka dosen till 2 järntabletter per dag.... Men va gör man inte för lillplutten <3



Idag började jag på med sista kursen på miroi. Ska göra provet den 2 dec så hinner förhoppningsvis lära mig den förbannade kursen innan dess. Kursen jag läser nu är webbdesign!

Har två prov kvar i matten och har redan hunnit ganska långt på näst sista kapitlet!
Ska bli skönt att bli av med skiten. Sen har jag betyg i matte A och matte B! skönt! Och det är det enda jag kommer behöva sen! jipppiii

Fick även reda på nu att jag klarade provet jag gjorde i torsdags!!! Fick hela 73 % rätt!!! vilket gör att jag slutar med ett VG i kursen!!!!!!!!!!!!!!! Är så satans lycklig just nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0