Så trött!!!

Ja usch va sent det blev inatt!
Längtar bara tills den här dagen är över nångång.....
Ska väl iväg på matten snart så dagen går lite fortare.
Går ju ända till 3 så, sen är det bara en timme kvar tills älskling kommer hem <3
Sen blir det bara till att vila oss. Ska bli så skönt!!!


Började känna att bebisen sparkade när jag satt vid datorn, så jag skynda mig att lägga mig ner för att känna =) Åh det är så himla mysigt. Tittade även på magen och det guppade till hela tiden =) Älskade bebis <3
Nu är det bara 4 månader kvar tills du ska komma ut <3
Gud va jag längtar efter dig! Kan inte sluta titta på korten.


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Nu är det också mindre än 10 veckor kvar tills jag äntligen får ta ledigt!
Längtar så grymt mycket tills jag slipper hålla på att plugga. Plugget gör bara så att jag blir röksugen!
Och jag vill helst aldrig någonsin börja igen!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0