Mamma <3<3<3

Usch, vid halv 1 tiden ringde min låtsaspappa och frågade om vi kunde komma upp och se efter små syskonen för mamma fick lov att åka in med ambulans =(

Jag och sambon skyndade oss upp dit, mamma var vaken men hon hade ett tryck över bröstet och ont i ena armen. Usch stackars mamma!

Ambulansen kom väl till slut, och gjorde prover och sånt.

låtsaspappan följde med henne till mora lasarett. Och kom hem vid 4. Dom trodde att det var en hjärtinfarkt eller en propp i lungorna =(

Åh snälla mamma bli bra nu! Om inte dom kollar upp det riktigt och det händer dig något, då tänker jag stämma det där j*vla sjukhuset!!!!

Jag älskar dig mamma!!!! <3

 


Kommentarer
Postat av: Konradfreya

Very Good! I love it.

2011-06-14 @ 11:48:33
URL: http://konradfreya.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0