Gud va skönt!

Gud va härligt att jag klarade provet!
Trodde verkligen att jag var på gränsen till ett G och när jag satt där under provet så trodde jag ärligt talat att det här kommer gå åt helvete!
Men sen när läraren äntligen hade rättat provet så hade jag 73% rätt på provet! Blev verkligen helt paff!
Jag kan verkligen mer än jag tror. Om jag ändå kunde tro på mig själv och sluta stressa upp mig inför varenda j*vla prov!
Jag klarade det och jag är så förbannat stolt över mig själv!

6/9 Prov klara! endast 3 kvar! Det här fixar jag!!!!

På fredag ska vi troligtvis ner till Gbg och hämta hem våran underbara passat -06 <3
Längtar nåt så fruktansvärt mycket, efter att äntligen få sitta i en sånn underbar bil!!!



Jag mår verkligen toppen, mitt liv är på topp och jag har världens bästa och universums bäst pojkvän och vi har vårat lilla mirakel på väg <3 Och sen bor vi i ett hus <3 Vad kan vara bättre?!  Jag är så jävla lycklig!!!

ÄLSKAR DIG REINE OLSSON <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: kornelia

grattis :D

2010-10-26 @ 00:37:14
URL: http://korneliasvarld.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0