Beställt kläder! =)

Nu har jag börjat beställa lite kläder eftersom jag känner att jag inte har någonting att gå i längre.
Så himla tråkigt och äckligt när man går i typ samma byxor jämt =/


Passade på att köpa den här =) Den såg så fin ut!! och mysig! Längtar tills den kommer så jag kan få ha den på mig =D

Sen har jag även beställt lite mer till mig, men så hittade jag såklart lite åt lillen också =P

Längtar så himla mycket!!!!!

och idag ska min älskling på firma fest, så det får väl bli en myskväll hemma för mig, lillen och katterna =P

//emelie

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kikar in.. Har du några planer för helgen? :)

2010-10-01 @ 09:55:17
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej sandra! ska fixa ute på gården, så det blir fint =)

2010-10-01 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0