Äntligen så har vi snart en kombi <3

Japp nu är det äntligen fixat. nu fattas det bara att vi ska hämta den <3<3<3

Blev en underbar passat -06 =D och svart dessutom!!!!

Den är så himla fin!!!!!! Längtar tills vi ska åka och hämta den!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Var och gjorde prov igår och tror sagt att det gick bra! Om jag hade rätt på det jag skrev....
Igår var det verkligen en riktigt underbar dag! så mycket roligt hände under en och samma dag!

Bebisen sparkar på för fullt nu också! Blir Bm på måndag då jag ska börja mäta magen <3
Längtar så mycket!!!



Har fått ta några vilodagar från pluggningen nu. Men vet inte riktigt vad jag ska göra =/
Nu när man väl har chansen att göra vad man vill, då kommer man inte på ett skit. Och när man har fullt upp då kommer man på massor?!

Just ja, har glömt att nämna det på länge nu men : Jag har världens bästa pojkvän!!! Han är så underbar och så himla fin!Och kommer såklart att bli en underbar pappa <3


<3<3<3<3<3 Reine <3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0