Matteprov imorgon!!

Ja vore bra om jag hade klarat av matteprovet imorgon!
Vill så gärna blir klar med den här skiten snart.... om jag gör det här provet imorgon, så hinner jag nog med sista matteprovet den sista november! så behöver bara stå ut med matten nu i november!! =D LOVELY

Lillen har varit dålig på att sparka idag och igår på dagarna, dom har bara varit väldigt svaga. Så började bli lite nervös på att vårat lilla mirakel var på väg att ge upp <3 Men fick höra att det var tydligen vanligt att de sparkade lite mindre och svagare vissa dagar.
Är så rädd att det ska hända våran lillplutt något. Läste nyss på en sidan om att det var en tjej som hade gått med sitt barn i magen i 8 månader, men sen när hon var tilll bm i 8:e månaden, så hade hjärtat slutat slå =(
Fy f*n tycker så synd om henne, vill verkligen inte veta hur det känns. Lider verkligen med henne!

Snälla lillen håll dig frisk nu<3<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Josefine

Emelie, jag tycker att så fort du blir orolig över bäbisen borde du försöka få det uppkollat. Bara själva stressen och oron över att något kanske är fel tär jättemycket på dig och bäbisen... och tänk då om du oroar dig i onödan?

2010-11-09 @ 06:44:56
URL: http://sajberfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0