Matten klar helt och hållet ?!

Hm. Kan jag lyckas få det klart tills på måndag?!
Började med sista kapitlett idag som är på 21 sidor och upptäckte att det innehåller inte alls mycket som man ska räkna, utan väldigt mycket som man ska läsa.

Oavsett så var det väldigt mycket repetion från första kapitlett. Så nu på en lektion har jag nästan räknat igenom kapitlett och känner mig ganska säker på det.
Ska jag pröva att göra provet på måndag innan vi ska på föräldragruppen?!
Det hade varit så otroligt skönt att få bort matten nu =)

Ska ju på mattelektion imorgon också, så då kanske jag räknar klart det och sen tränar jag bara på allt tills på måndag!

Yes! jag ska klara det här, så är det bara!

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0