Matte B avklarat + 80 dagar kvar =D

Ja igår gjorde jag det sista provet i matte B! Har aldrig tyckt att tiden har gått så långsamt som tiden gick
när läraren rättade provet! Satt där och försökte att inte stressa upp mig och att inte ta ut något i förskott!
Men till slut när han reste på sig och kom och berättade att jag hade klarat provet!!!! åh jag trodde jag skulle börja gråta! Har längtat så länge tills jag skulle få bli klar med kursen och nu är jag äntligen det!!!!!!! =D

JAG ÄR SÅ LYCKLIG!

Igår var vi också på den efterlängtade föräldrakursen =) Gud va många vi var i gruppen och ändå var inte alla där =P Det var väldigt intressant! Barnmorskan visade lite hur barnet ligger i magen. sen fick vi se en film från hur det går till på förlossningen, jag var då inte långt ifrån att gråta när deras bebisen äntligen kom ut. Längtar tills jag får vara med om det där! Vilken lycka!
Nästa måndag och tisdag ska vi på föräldrakurs igen, ska bli intressant och se vad vi får göra då :) och sen ska vi ju till barnmorskan och höra på lillens hjärtslag på onsdag <3 Nästa vecka kommer förhoppningsvis bli bra <3

eller......

Ja förutom torsdagen då jag gör mitt sista prov i kursen webbdesgin! Hoppas verkligen jag klarar det så jag får bli av med allt det här jag kämpat med den senaste månaderna!*hoppas hoppas*



Kan verkligen inte fatta att vi redan har varit gravida i 200 dagar av 280! Tänk att vi äntligen ska få träffa vårat lilla mirakel om 80 dagar! =) Längtar så fruktansvärt mycket! Våran lilla envisa lilla bebis <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0