Barnmorskan och Föräldragrupp =D

Ja nu har vi varit hos barnmorskan igen, alla värden såg bra ut och lillens hjärta tuffade på för fullt <3
Min mage var 23cm vecka 24+2 och Nu hade den växt 4 cm och låg alltså på 27 cm (27+2) =P
Längtar så gudomligt mycket till vi ska få se våran älskade bebis <3 du är sååå himla efterlängtad!!! <3



Sen fick vi även reda på att föräldragruppen startar nästa vecka =D Och det är ju heeelt klart att vi ska vara med på den!! *Längtar* Nu känns det verkligen att man börjar närma sig! det händer så mycket grejer =D

På onsdag är det dax för glukosbelastning IGEN! usch för det där äckliga sockervattnet, men vad gör man inte för att se till att lillplutt har det bra där inne <3

Har fått moderskapsintyg, så börjar bli dax att kontakta dryga försäkringskassan nu =/ Usch va jag har gruvat mig för att ha något med dom att göra, men men. Får hoppas att dom inte är så omöjliga i det här fallet, som dom annars brukar vara.

Sen ska jag väl även kontakta soc någon gång för att skriva under nå papper, så vi slipper göra det sen när bebisen har kommit! =)

Nej nu lär jag plugga så dagarna går fort =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0