Barnmorskan imorgon igen =)

Ja imorgon är det dax för att gå till barnmorskan igen!!!
Vet inte vart tiden tar vägen... vi var ju "nyss" där känns det som, men det är ju tre veckor sen imorgon!!!
Tiden går så fruktansvärt snabbt, and i LOVE IT!
Det står nog inte på förän vi har våran lillplutt hos oss <3



Till veckan ska vi nog även beställa vagnen som vi har bestämt oss för =) Är ju några veckors leveranstid, så lär väl vara på tiden att fixa det nu Hehe. Men bilbarnstol har vi inte riktigt bestämt än, men det blir nog iaf av märket Graco =)

Igår hände ganska mycket här hemma hehe. Jag städade hela huset och reine var ute och fixade på gården =)
Mamma,sacka och jessica kom och hälsade på. jag och jessica gick igenom lite bebiskläder, verkar som jag inte behöver köpa så mycket mer kläder nu, eller så ska jag vänta med det sista till dom senaste veckorna =)

Sen kom svärmor och Pappa, eftersom vi bjöd hit dom på middag och för att se dansbandskampen! =)
Min älskling är såååå otroligt duktig på att laga mat <3 Min snygga kock!
Jaja men det var väldigt trevligt iaf, vi tittade även på repmånaden.

Och idag är det farsdag <3
Grattis älskade pappa på farsdag! <3
Idag ska vi upp till pappa och fika lite =)


Kommentarer
Postat av: Sandra "LyxMamman"

Å nu vill jag också till bm. Känns som en milstolpe varje gång man får gå dit. Inte så långt kvar nu :)

2010-11-15 @ 09:10:24
URL: http://sandraelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0