4 månader som rökfri och Glukosbelastning grejs imorgon!

Ja nu har det gått hela 4 månader sen jag slutade röka! Känns helt otroligt, trodde verkligen aldrig att jag skulle klara det! Dom första dagarna då trodde jag verkligen att jag skulle börja igen och jag ville verkligen inte sluta (enligt min abstinens) Men det går bara man tvingar sig till det och tänker på lillfisen! Jag lyckades!!!!! Och hoppas verkligen jag kan hålla mig ifrån det också! =) Jag är så otroligt stolt över mig själv!!!!

Min kära älskade sambo slutade också snusa <3 Han är så himla underbar!!!! Är så himla stolt över han <3

 

Imorgon är det dax för ännu ett glukosbelastnings grejs. Äckliga sockervatten. Men vad gör man inte för att se till att lillplutten har det bra där inne! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0